مارچوبه یکی از پرطرفدارترین محصولات حتی خارج از فصل است، به خصوص در آمریکا وجود مارچوبه به عنوان چاشنی روی یک غذای گوشتی درک کیفیت را بالا می برد، اما به عنوان یک غذای مستقل نیز بسیار موفق است، نه فقط در میان وگان ها و گیاهخواران.
حالا آنها را می توان در تمام طول سال تازه یافت، با احترام به کسانی که مداخله صفر کیلومتر را تبلیغ می کنند، در غیر این صورت منجمد شده اند.
سبزهها گستردهترین و محبوبترین گونهها هستند، طرفداران مارچوبه بنفش شروع میکنند، دایرهای محدود همچنان مارچوبه سفید را ترجیح میدهند، اما مارچوبه کنسرو هم وجود دارد.
یقین بسیاری از خوشخوراکها با ظاهر شدن اولین جعبههای مارچوبه در قفسههای سوپرمارکتها شروع به تزلزل کرد.
با این باور که نمیتوان درباره محصولات طبیعی صحبت کرد، ناگهان متوجه شد که رنگ این سبزیجات میتواند سفید هم باشد، بسیاری را با احساس مبهمی از گیجی مواجه کرد.
آموزه های والدین زیر سوال رفت و حتی بالاترین سیستم ها محل بحث های تلخی بود. وقتی لحظه دلسردی سپری شد، آنهایی که تمایلی نداشتند تصمیم گرفتند که وضعیت را سر به سر کنند.
با درب بازکن کنسروها، به قوطی هجوم آوردند، و سپس بلافاصله ایستادند، و از بوی تهوع آوری که از داخل آن می داد، متحیر شدند.
آنها که متقاعد شده بودند که جام تلخ را باید تا ته نوشید، عقب نشینی نکردند و با لجاجت سعی کردند مثل همیشه آنها را بخورند.
بدبخت ها حتی دوراندیشی نداشتند که آنها را گرم کنند و همین باعث شد که صحنه های واقعی هیستری در خانواده ها ایجاد شود، وقتی بدبخت ها را گرفتار نیمه پارزی صورت می دیدند.
خوشبختانه معلوم شد که این یک رویداد محدود به زمان بود و پس از یک کار آموزشی مجدد دقیق، این امکان برای چشندگان جسور فراهم شد تا فعالیت عادی خود را در غذا خوردن از سر بگیرند.
امکانات مختلفی برای استفاده برای محتویات جعبه های باز گذاشته شد و مناسب ترین کاربرد را در طعمه موش یافت.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.